Marketingzseni Marketingiskola Marketingmernok

A céged bevétele töredéke annak, amennyi lehetne...

Miért?

Mert az, ami a bevételt hozza, az nem a terméked vagy szolgáltatásod. Mennyi bevételt hoz egy eladatlan termék vagy szolgáltatás?

Ami a bevételt hozza, az a marketing. Ha nem értesz hozzá, akkor pedig a marketing hiánya az, ami kiaknázatlanul hagyja a cégedben rejlõ lehetõségeket és megfoszt a potenciális bevételed  legnagyobb részétõl.

A profi marketing hiánya sokkal több kárt és elmaradt bevételt okoz a cégednek, mint a válság, az összes konkurensed, a körbetartozások és a vállalkozás-ellenes adórendszer együttvéve.

A marketing? Nem az eladás? - kérdezhetnéd.

Az eladás a marketing egyik eszköze. Ugyanúgy, mint a hirdetés. A legtöbb cég csak ezt a kettõt használja.


Ezeken kívül még több tucat marketing eszköz létezik, amelyek képesek többszörözni az eladás hatékonyságát, vagy akár fölöslegessé tenni az eladást. A legtöbb cég nem használja õket, ezért az elérhetõ bevétel töredékével kell beérnie. A megfelelõ marketing hiánya, mint egy alultáplált embernél, "kiéhezteti" a céget, mert a szükséges és megérdemelt bevétel nem érkezik meg. Hiába a jó munka, ha nincs jó marketing.


Mi a probléma a marketinggel?


Az, hogy a marketing egy SZAKMA. Ugyanúgy, mint az a szakma, amelynek segítségével a céged terméke vagy szolgáltatása készül.

Ha nem értenél hozzá, nem lenne terméked vagy szolgáltatásod, amit eladhatsz. Ha viszont nem értesz a marketinghez, akkor nem fogsz tudni annyit eladni belõle, amennyit szeretnél, bármilyen jó legyen is.

Ismered a viccet? Ha Neked általában nem sikerülnek elsõre a dolgok, akkor az ejtõernyõzés nem Neked való...

Ha nincs kedved, tudásod, türelmed, hozzáértésed a marketinggel foglalkozni, akkor a vállalkozás nem Neked való. Kemény szavak, de egyszerûen így van. Ugyanis az a sikeres vállalkozó, aki el tudja adni magát és a termékét. Nem az, akinek jó terméke van.

Egy vállalkozó a véget nem érõ tennivalói közül nem fog tudni mindent megcsinálni, minden nap örülhet, ha a legfontosabb dolgoknak a végére ér. Az egyik fajta feladat, ami tipikusan elmarad, az, amit nem szívesen csinál, mert nem ért hozzá vagy bizonytalan benne. Statisztika: a cégek 91%-ában ebbe beletartozik a marketing.

Az eredmény: a legtöbb vállalkozás olyan, mint egy meg nem értett zseni: minden feltétel adott a sikerhez, de sajnos a "hálátlan világ" nem díjazza a várakozásoknak megfelelõen a zsenialitást. A zsenialitást, ugyanúgy mint bármi mást, el kell adni, ha pénzt is akarsz látni belõle.


Mit akarnak az emberek?

Jól akarnak járni. Legyen az jobb ár, jobb termék, jobb szolgáltatás, nagyobb presztízs - a potenciális ügyfelet egy dolog érdekli: hogyan tudok jól járni? Ha meg tudod mutatni neki, nyert ügyed van, de amatõr marketinggel még csak odáig sem fogsz eljutni, hogy észrevegyen vagy szóba álljon Veled.

Az igazi üzleti siker a profi marketing egyenes következménye.


Akkor felveszek egy marketingest hogy megcsinálja nekem!


Jó ötlet. Szólj nekem is, ha találsz olyat, aki profi, és nem kér több fizetést, mint amennyi nyereséget hoz a cégnek.

Egy jó marketingesnek tudnia kell tonnaszámra eladni. Vannak ilyen emberek. A legtöbbjük a saját, sikeres cégét vezeti, és nem marketinges állást keres.


A 22-es csapdája...?


Olyasmi. És ha elolvastad ezt az oldalt eddig, akkor valószínûleg már sejted, hogy mire akarok kilyukadni: igazából csak két jó megoldás van a marketing problémáidra:

1. Profi marketingessé válsz
2. A cégedben kinevelsz egy profi marketingest

Bármelyik utat is választod, a legfontosabb dolog, amire szükséged lesz, az a TUDÁS. Nem az egyetemi, fõiskolai tankönyvekre gondolok. Azokban nem tudás van, hanem információ. Általában abból is elavult, és többnyire csak nagyvállalati környezetben használható információ.

A tudás a gyakorlatból származik. Csak az a tudás képes valakit profi marketingessé tenni, ami a gyakorlatból származik, és amit a tanulás közben és után visszavisznek oda, ahová való: a gyakorlatba. Az igazi tudás tehát a gyakorlatból indul és oda ér vissza.


Üdvözöllek a Marketingiskolában!

Nincs iskolapad, nincsenek tanárok, tankönyvek, csak tömény, alkalmazható, gyakorlati tapasztalat, amit azonnal át tudsz vinni a napi gyakorlatba.


Hogyan mûködik a Marketingiskola?

Forradalmian új módszer


Az internet és a számítógép adta új lehetõségeket kihasználva egy olyan rendszert hoztunk létre, aminek a használatával "sikerre vagy ítélve".

Semmi újat nem találtunk fel. De amint "belépsz" a Marketingiskolába, rögtön látni fogod, hogy a meglévõ technológiákat úgy állítottuk a cél szolgálatába, hogy az eredmény egyszerûen elsajátítható, praktikus, látványos, életszerû és mindenekfelett használható, készpénzre váltható igazi tudás legyen.

8 különálló rész

A Marketingiskola 8 olyan részbõl áll, amelyeket egymás után fogsz megtanulni és átültetni a gyakorlatba. A 8 rész több mint 30 fejezetbõl áll, amelyeket azonnal használatba is veszel. A fejezetek többsége gyakorlati feladatokkal végzõdik. Ne olyan feladatokra gondolj, mint "Nevezd meg a sikeres reklámszöveg 4 alapelemét". Ez az akadémiai módszer - ha vissza tudod mondani az információt, az elég. Nekünk nem, és ha eredményekben gondolkodsz, Neked sem. A feladat nálunk azt jelenti, hogy "Alakítsd át egy meglévõ reklámszövegedet az itt tanultak szerint, és teszteld le, hogy hány százalékkal hoz jobb eredményt. Ha nem javultak a százalékok, írd át és teszteld újra, amíg legalább 20% javulást nem értél el."

Nem megy? Nem probléma. Kattints a "Segítség" gombra, és (külön díjért) egy profi marketinges megnézi, amit csináltál, segít megtalálni a problémát és együtt dolgozik Veled, amíg meg nem oldottátok.

Milyen anyagokat találsz a Marketingiskolában?

- Videókat,

- Rengeteg illusztrációt (ahol csak lehetséges, nem mondjuk, hanem mutatjuk),

- Prezentációkat (mozgó, szemléltetõ illusztrációk és példák),

- Hangfelvételeket,

- Letölthetõ dokumentumokat,

- és természetesen vannak szöveges anyagok is.




Hogyan mûködik a tanulás a Marketingiskolában?


Az internetes felületen a saját felhasználóneveddel és jelszavaddal bárhonnan be tudsz lépni, ahol fel tudsz menni az internetre.

Az anyagok a nap 24 órájában elérhetõk, akkor tanulhatsz és dolgozhatsz a gyakorlati feladatokon amikor Neked megfelel.

A feladatokat a rendszer menti. Amikor legközelebb belépsz, mindent úgy fogsz találni, ahogy hagytad, és onnan tudod folytatni, ameddig eljutottál.

Ha igénybe veszed az opcionális konzultációs szolgáltatást, akkor a konzultánsod is hozzáfér az általad elkészített feladatokhoz, közvetlenül bele tud javítani, vagy megjegyzéseket fûzni hozzá. Ha Te is be vagy jelentkezve a rendszerbe, akkor a konzultáns által beírt megjegyzések, javítások azonnal megjelennek a Te képernyõdön is, így a telefonon történõ konzultációhoz, közös munkához is adott minden feltétel.

Minden anyagod, feladatod megmarad a rendszerben, ezekhez késõbb bármikor visszatérhetsz. A Marketingiskola alapdíja egy évig biztosít hozzáférést a rendszerhez. Ezután évente a mindenkori alapdíj 20%-áért megújíthatod az elõfizetésed, és így folyamatosan hozzáférhetsz a legfrissebb anyagokhoz és az online konzultációs lehetõséghez egy további teljes évig.

Akkor ez olyan, mint egy ebook?

Nem. A leglényegesebb különbség a Marketingiskola és egy ebook között az EREDMÉNY. Egy könyv elolvasásának az eredménye legjobb esetben az, hogy TUDSZ valamit. A Marketingiskola elvégzésének az eredménye az, hogy BEVEZETTED a hatékony marketinget a cégedbe. A Marketingiskola nem áll meg ott, ahol szinte minden könyv, tanfolyam és tréning: nem csak tudást, információkat ad, de gondoskodik arról, hogy ezek bekerüljenek a GYAKORLATBA a cégedben. Hogyan?

A legtöbb rész végén gyakorlati feladatokat találsz. Ezek nem elméleti feladatok, ahol vissza kell mondanod, hogy mit tanultál, hanem gyakorlati tennivalók, amelyeknek az az eredménye, hogy az éppen megtanult ELMÉLET átmegy a GYAKORLATBA a cégedben.

Mivel látjuk, hogy melyik feladatot csináltad meg és melyiket nem, figyelemmel kísérjük a haladásodat a Marketingiskolában. Ha úgy látjuk, hogy nem haladsz, számíts arra, hogy fogsz tõlünk kapni egy emailt vagy telefonhívást, hogy számon kérjük Rajtad, hogy a Marketingiskolába tedd befektetésed ne vesszen kárba. 

Ez egy hagyományos tanfolyamon nem lehetséges, mert amint elmentél, senki nem látja, hogy csinálsz-e valamit a tanult anyaggal. Mi igen. Sõt, ha kéred, meg is nézzük, hogy hogyan oldottad meg a gyakorlati bevezetést, és ha szükséges, korrigáljuk és segítünk*, hogy JÓL oldd meg a gyakorlati feladataidat, hiszen csak így fogod tudni készpénzre váltani az itt tanultakat.

Ez nem ELMÉLETI tanfolyam, hanem a marketinged TELJES ÁTALAKÍTÁSA hatékonyabb, nyereségesebb módszerekre.

*A haladásod érdekében végzett kontroll benne van a Marketingiskola árában. Amennyiben személyes konzultációt, segítséget szeretnél, annak külön díja van.


Mennyi ideig tart?

Nem szeretném, ha irreális elvárásokkal indulnál neki a dolognak. Profi marketingessé válni nem egy nap. A Marketingiskola egy-egy részét kb. 2 hét elsajátítani és átültetni a gyakorlatba. A Marketingiskola 8 részben több száz oldal anyagból áll, rengeteg videóval, képpel, illusztrációval, példával és gyakorlattal:

1. Fejcsere
2. Az alapok
3. Marketingstratégia és kampánytervezés
4. Sikeres marketingkampány lépésrõl lépésre
5. Kész a terv - akció indul!
6. A színfalak mögött
7. Hogyan kell kiszállni?
8. Extrák (minta marketing kampányok és hasznos eszközök)


Mennyire aktuálisak a Marketingiskola anyagai?

Mivel a legtöbb tankönyv elavul, mire kinyomtatják, jogos a kérdés, hogy mi a helyzet ebbõl a szempontból a Marketingiskolával?

Az interneten keresztül történõ szolgáltatás egyik elõnye, hogy állandóan naprakészen tudjuk tartani az anyagot. A Marketingiskola anyagát folyamatosan bõvítjük és frissítjük. Amikor belépsz a Marketingiskolába, mindig a legfrissebb anyagokhoz fogsz hozzáférni.

Mennyibe kerül?

A Marketingiskola alapdíja.

Ha részt vettél a Marketingzseni Szemináriumon, akkor jó hírem van számodra: mivel a Marketingiskola a Szeminárium anyagából készült (igaz, hogy négyszer annyi anyag van benne), úgy vesszük, hogy "ismételsz", amit, amint tudod, nálunk mindig is hatalmas kedvezménnyel tehetsz. Ha jogosult vagy erre a kedvezményre, akkor errõl külön emailt küldtünk Neked.

FONTOS: A fenti ár nettó ár. Amint rendezted a számlát, AZONNAL hozzáférést kapsz a Marketingiskola anyagaihoz.

Hm. Jól hangzik... de honnan tudjam, hogy tényleg segíteni fog a gyakorlatban?


A Marketingiskolára egy teljes évig pénz-visszafizetési garanciát vállalunk. A garancia feltételei egyszerûek: ha HASZNÁLTAD a Marketingiskolát (amit abból látunk, hogy ki vannak töltve a feladatok), és nem értél el vele eredményt, kérdés és harag nélkül visszaadjuk a teljes befizetett összeget.

Mikor kezdhetek...?!

Most. A jelentkezési lap kitöltése után azonnal (legtöbb esetben még aznap) küldjük Neked a számlát. Amint megérkezett a befizetésed, azonnal megkapod a belépéshez szükséges információkat és elkezdheted a tanulást.